donderdag 12 november 2015

Swaps Brussel

De komen de 3 dagen is er een Stampin-up evenement in Brussel.

En daar gaan we natuurlijk weer swappen. 
Swaps zijn kleine cadeautjes/kaartjes  die je ruilt
ik heb er 50 gemaakt,en krijg daar 50 nieuwe dingen voor terug. 


***
Ik heb voor 12 SU vriendinnen nog een speciale swap gemaakt.

Hier zit een keycord in met hun naam.
3 meiden gaan niet mee ,maar die heb ik opgestuurd.
(zonder het doosje,maar wel het key cord.)

****
Voor mijn kamergenoot ook nog iets leuks gemaakt.

Er zit een flesje rose in.
****
En voor mijn Up-line ook nog een flesje wijn in gepakt.

   

***
En voor 2 mensen van Stampin up Europa ook nog iets gemaakt,
 omdat ze zo veel werk hebben verzet de laatste tijd.


Er zitten heerlijke stroopwafels in.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten